Yıllardır aleyhimde manipulatif bilgi ve belge üretenlerin sağ ve sol cenahlardaki etki gücü...

Olayların iç yüzü tam açığa çıkacakken her defasında birileri araya girip gerçeklerin üzerini kapatıyorlar. Yorulana kadar mücadeleye devam... 

via alismetamorphosis.blogspot

SAĞ PARAMİLİTARİZMİ SOL PARAMİLİTARİZME BAĞLAYAN  İLGİNÇ İLİŞKİ AĞLARI

Sadece milliyetçi muhafazakar çevrelerle sınırlı kalmadılar. Kadıköy'ün, Taksim'ın "hızlı solcu" camiasında hatırı sayılır bir kara propaganda yürüttüler. Aralarında "bu kadın şizofren" diye beni parmakla işaret eden gazeteci mi ararsınız (Taylan Kulaçoğlu'nun mekanına takılan o vakitler Sözcü yazarı, muhtemelen İpek Özbey) , uzaktan kumanda "şizofren, bipolar, alzemer" teşhislerini arka arkaya sıralayan psikolog/psikiyatr tayfası mı ararsınız, yıllarca hemen her yerde bu haddini aşan tuhaf insanların birbirinin neredeyse aynı seviyesiz hal ve tavırlarıyla, önü arkası olmayan yargılarıyla karşılaştım.

Neredeyse on yıldır sosyal medyada ruhunu şeytana satmış bir zihniyetin kumanda ettiği kurumsal arka planı olan oyun ve tezgahları açığa çıkarmak için uğraşıyorum. Derinliği ve çapı her geçen gün büyüyen organize çıkar ağlarının saldırıları karşısında adeta bir savaş veriyorum.

Müesses nizamın dizayn ettiği saldırılarda bizim gençlerimizi bize karşı kullanacak kadar tecrübeli bir düşmanlık örneği sergiliyorlar. Paramiliter çetelerin akran ve siber zorbalıklarına maruz kalan çok sayıda çocuk var. "Sahipsiz" gördükleri gençleri, kadınları, çocukları kirli tezgahlarda kullanıyorlar.

Sosyal medyada herkese açık paylaşımlarda aralarında laf çeviren trollerin varlığını 2016'da fark ettim. O güne kadar daha ziyade örtük biçimde yapılan kara propaganda ve itibarsızlaştırma girişimleri o tarihten sonra profesyonel bir çete tarafından açıktan yapılmaya başlandı. Beni zan altında bırakan yazışma ve paylaşımların olduğunu gösteren uygunsuz geribildirimler ardı ardına geldi: Bknz - "Jigolo mu arıyorsun" diyecek kadar arsızlaşan tayfa

HAYATIMDA HİÇ GÖRMEDİĞİM, HİÇ TANIMADIĞIM İNSANLAR TROLLENMEKLE KALMADILAR KAFAYI BANA TAKTILAR

Aşağıda örnek olarak paylaştığım caps'te biri Diyarbakırlı jigolodan bahsediyor, bir diğeri ruh hastası karı diyor, alkolik olduğumu yazan var, biri kaytan bıyıklarına aşık olduğumu yazıyor, deli saçması imajlarla beni twitter'da hedef gösteriyor... Bu izaha muhtaç düşmanlıklarının nedenini kendilerine sordum (Ziz, Xeredin ve Şero'ya). Benimle ne gibi bir sorunları olduğunu, niçin aleyhimde algı yürüttüklerini öğrenmek istedim. Ancak doğru dürüst cevap almak yerine bilmediğim bir kin ve nefretle karşılaştım. Kara mizah gibi gördüğüm bu seviyesizlikleri zaman zaman kontrataklarla karikatirüze ettim. Ne var ki meselenin ciddiyeti kısa zamanda kendini gösterdi. Aleyhimdeki kara propagandayı sağ ve sol çevrelerde eş zamanlı olarak başlatan "ASIL KUMANDA MASALARI"nın varlığına anca vakıf olabildim. Can güvenliğimin yok sayıldığı organize saldrılarda beni zan altında bırakmaya programlı manipulatif bilgi ve belge üretimi bitmek bilmedi. Kurulan profesyonel tezgahlarla olası bir nefret suçu/saldırısı neticesinde ortadan kaldırılmam hesaplandı. İtibarsızlaştırılmamdan ve hatta hikayesi önceden yazılmış şaibeli bir ölümle ortadan kaldırılmamdan maddi manevi çıkar gözeten kişiler 2017'de hukuk yollu yıldırma saldırılarının startını verdiler: Bknz. Nitelikli iftira düzenekleri açılan davalarla birlikte kurumlardaki çıkar ağları üzerinden koordine biçimde yürütüldü.

Yaşananlar SİSTEMLİ BİR TROLL SALDIRISIDIR. Kumanda masaları tek. Casus yazılımlarla sizi dijital takibe alıyorlar. Adınıza yayın ve paylaşımlar yapıyorlar. Manipulatif bilgi ve belgeleri gittiğiniz her yere servis ediyorlar. Bu işlerden maddi manevi kazanç elde eden organize suç ağlarıyla koordine çalışıyorlar. Devletin imkanlarını ve internet teknolojisini kullanarak kendilerine bir tür GASP EKONOMİSİ inşa etmiş durumdalar. Her tür istismarın yaşandığı, saldırıda sınır tanımayan irili ufaklı mafyatik yapılanmalarla ve bunların kurumlardaki uzantılarıyla savaşıyoruz. 

Bu blogdaki popüler yayınlar

Akran ve siber zorbalıklarıyla çocukları kullanarak evlerin içine sızıyorlar

Hz Musa'yı Isıran Köpek

Binlerce kişiye gelir kapısı olarak sunulan troll piyasası