Tüketim kapitalizminin yeni sacayağı: Fenomen Marketing

Tüketimi ve aptallığı körüklemek için İnternet devleri tarafından palazlanan, hiçbir şey üretmeyen, yaratıcılıktan ve zekadan yoksun, taklitçi, imaj ve gösteriş düşkünü, siber ve akran zorbalığını marifet sanan yeni kuşak gençleri analiz etmeye çalışıyorum. Fenomen/Influencer/Affiliate Marketing için seçilenler kendilerini gerçekten yetenekli zannediyorlar. Oysa onları seçenler açısından ilk şart omurgasız olmaları. https://paresantikatoptrismos.blogspot.com/.../buyuk... Adı bilinen büyük satış siteleri dahi örtük reklamlarını fenomen pazarlamayla yapıyor. Gençleri tüketime özendirmekten başka hiçbir amacı olmayan, gençlere ve çocuklara hiçbir şey katmayan fenomenler, yürüyen reklam panosundan farksız birer figür olarak belli firmalar tarafından kullanılıyor.





Bu blogdaki popüler yayınlar

Akran ve siber zorbalıklarıyla çocukları kullanarak evlerin içine sızıyorlar

Film yapımcısı gibi çalışan kurgu ekipleri ve troll ağları

Hz Musa'yı Isıran Köpek